|
Banner exchange
|
|
Descriere produs
|
Caracteristici produs
|
Informatii comanda & accesorii
|
Documentatie
|
|
Informatii produs RCMB123
|
|
|
Pentru a satisface noile standarde, inclusiv IEC 62752 si IEC 60364-7-722, incarcarea vehiculelor electrice necesita senzori de curent rezidual pentru a evita situatiile periculoase in cazurile in care bateria vehiculului (c.c.) este conectata la sursa de alimentare la domiciliu (c.a.). În general, senzorii de curent rezidual sensibili la c.a./c.c. pot fi folositi acolo unde circuitele de curent continuu si curent alternativ sunt conectate direct si, prin urmare, pot aparea curenti de scurgere c.a./c.c.
In mod normal, intrerupatoarele de curent rezidual de tip A (RCCB) sunt instalate in gospodariile private. Cu toate acestea, aceste RCCB trebuie sa identifice si sa dezactiveze curentii de defect c.c.. Pentru a incarca un vehicul electric (EV) de la o sursa de alimentare la domiciliu, ar fi necesar un RCCB de tip B pentru a garanta siguranta in cazul unui curent de defect c.c.
Prin utilizarea unui senzor DI benvac integrat într-un IC-CPD sau o cutie de perete, clientii pot economisi costurile ridicate ale instalarii unui RCCB tip B pentru a oferi sensibilitate la curent si siguranta electrica la un cost redus.
Un singur senzor DI monitorizeaza simultan toti curentii din faze si conductorii neutri care detecteaza curentii de defect c.a./c.c.. Senzorii pot activa oprirea automata in caz de defectiuni electrice periculoase. Deoarece curentii reziduali care trebuie monitorizati apar doar in caz de defectiuni electrice si sunt extrem de mici (mA), precizia maxima de masurare este critica. In plus, este necesar un timp de raspuns rapid pentru a mentine caracteristicile de siguranta.
Schema de conexiuni
|
|
|
|