|
Banner exchange
|
|
Descriere produs
|
Caracteristici produs
|
Informatii comanda & accesorii
|
Documentatie
|
|
Informatii produs RDC121
|
|
|
Pentru a satisface noile standarde, inclusiv IEC 62955 si IEC 60364-7-722, incarcarea vehiculelor electrice necesita senzori de curent rezidual pentru a evita situatiile periculoase in cazul in care bateria vehiculului (c.c.) este conectata la sursa de alimentare de la domiciliu (c.a.). In general, senzorii de curent rezidual senzitivi c.a./c.c. pot fi utilizati in cazul în care circuitele de curent continuu si curent alternativ sunt conectate direct si, prin urmare, pot aparea curenti de scurgere c.a./c.c.
De obicei, intrerupatoarele de curent rezidual de tip A (RCCB) sunt instalate in gospodarii private. Cu toate acestea, aceste RCCB-uri trebuie sa identifice si sa dezactiveze curentii de defect c.c.. Pentru a incarca un vehicul electric (EV) de la o sursa de alimentare la domiciliu, ar fi necesar un RCCB de tip B costisitor pentru a garanta siguranta in cazul unui curent de defect c.c.
Prin utilizarea unui senzor VAC/Bender DI integrat intr-o cutie IC-CPD sau cutie de perete, clientii pot economisi costurile ridicate de instalare a unui RCCB de tip B si a obtine sensibilitatea si siguranta electrica la costuri reduse.
Un singur senzor DI monitorizeaza simultan toti curentii in faze si conductoarele neutre detectand curentii de defect c.a./c.c.. Senzorii pot activa oprirea automata in cazul unor defectiuni electrice periculoase. Pe masura ce curentii reziduali care trebuie monitorizati apar numai in cazul unor defectiuni electrice si sunt extrem de scazuti (mA), precizia maxima a masuratorilor este critica. In plus, este necesar un timp de raspuns rapid pentru a mentine caracteristicile de siguranta.
Schema de conexiuni
|
|
|
|